a Kihívás: Miként lehet felrázni egy látszólag alulmotivált értékesítési csapatot?

 

ChallengeTapasztalt vezetőként Tamás több értékesítési csapatot is felépített már az elmúlt 15 év alatt. Most viszont ott áll egy új kihívás, egy új cég ajtajában ahol egy 10 főből álló értékesítési csapatot kell magasabb fokozatba kapcsolnia. A csapat jelentős része igazi értékesítési vénával ellátott személyekből áll, akik korábban rendszeresen szállították az eredményeket.

Eltelt egy fél év és az ügyvezető nincs megelégedve Tamás munkájával, a számok elmaradnak. Nagyon igyekszik, viszont azt tapasztalja, hogy csapata tagjai nem igazán motiváltak. Elkésnek a megbeszélésekről, állandóan egymással vitatkoznak és versengenek, mindenben a negatívumot látják, ritkán kommunikálnak és a morál sem az, amihez Tamás pályafutása alatt hozzászokott.

 

Mivel Tamás korábban csapatokat épített, ő maga választhatta ki kollégáit ez a szituáció idegen Tőle. Itt egy meglévő korábban jól teljesítő csapatot kell felrázni. Te milyen tanácsokkal látnád el Tamást? Mit tegyen, hogy a csapat visszanyerje motivációját és ismét jól teljesítsen?

 

További gondolatokat, véleményeket és tapasztalatokat itt a LinkedIn csoportban is olvashattok:

Értékesítési Vezetők Klubja

————————————————————————————————————————–

„a Kihívás” témakör szerepe

„a Kihívás” témakör valós helyzeteket, szituációkat és kérdésköröket indít el fiktív szereplőkkel. A topik első körben a LinkedIn közösségi portál Értékesítési Vezetők Klubja indul útjára. Célja, hogy a különböző iparágban tevékenykedő értékesítési szakemberek a saját tapasztalataikra építve osszák meg gondolataikat és ötleteiket. Ezek a szituációk általánosak pontosan azért, hogy minél több visszajelzés érkezzen az adott témában. Jelzem, jó vagy rossz válasz nincs, itt mindenki a saját véleményét és tapasztalatait osztja meg velünk.